Sidebar Menu

Jubileumjaar

Jubileumjaar 2020 G-voetbal vv Sliedrecht

G-team in presentatie shirt (Seizoen 2019 - 2020)

Op 23 juni 2020 bestaat het G-team van de vv Sliedrecht alweer 10 jaar en zal in het jaar 2020 een groots jubileumtoernooi op sportpark de Lockhorst plaats gaan vinden. Dit zal i.s.m. de werkgroep van de vv Sliedrecht georganiseerd gaan worden. Vrijwilligers zijn van harte welkom en kunnen contact opnemen met organisatie-coördinator Theo Leeuwestein, tel.nr 06-31006729 en/of met wedstrijd-coördinator Davy Vollebregt, tel.nr 06-22799043 van de werkgroep.

Op de foto het G-team van de vv Sliedrecht in een volledig nieuw presentatie shirt, geschonken door Huib de Jong van P.H. de Jong Lijmwerken en Vincent Bons van Boveko Bedrijfsassurantiën. Deze sponsoren zijn zeer betrokken met de doelgroep en om ook deze deel te kunnen laten nemen aan voetbal binnen de vv Sliedrecht. Klik hier voor meer informatie.

"Voetbal is er voor iedereen"